Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Odbor mezinárodní spolupráce a EU

Odbor mezinárodní spolupráce a Evropské unie zajišťuje většinu agendy mezinárodní spolupráce NÚKIB, a to jak bilaterální, tak multilaterální (příprava pozic a zastupování v pracovních skupinách a dalších orgánech EU, NATO, OSN, ITU, OBSE, OECD); zároveň udržuje přehled o všech zahraničních aktivitách Úřadu. Pod tento odbor také spadají zaměstnanci Úřadu vyslaní do zahraničí (kyberatašé a experti).

Náplní práce asistenta/asistentky bude primárně zajišťování administrativního chodu odboru, komunikace se zahraničními i vnitrostátními partnery a podíl na organizaci konferencí, workshopů a pracovních skupin.

Co bude vaší hlavní pracovní náplní?

  • administrativní podpora zajišťování chodu pracoviště (správa pošty, práce s docházkovým systémem)
  • organizační podpora při pořádání konferencí, workshopů a dalších akcí
  • komplexní organizace a zabezpečení jednání odboru v prostorech Úřadu
  • práce se spisovou službou a dokumenty neutajované i utajované povahy (listinnými i elektronickými)
  • komunikace s tuzemskými i zahraničními partnery a dalšími subjekty
  • komunikace s ostatními celky Úřadu
  • asistence řediteli odboru
  • administrativní podpora jednotlivých oddělení v rámci odboru

Koho hledáme?

  • min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • uživatelskou znalost práce s PC a pokročilou znalost MS Office
  • výbornou znalost českého jazyka a kvalitní písemný projev s důrazem na zásady úřední korespondence
  • aktivní znalost anglického jazyka – min. úroveň B2
  • výborné komunikační dovednosti
  • reprezentativní a příjemné vystupování
  • schopnost práce v týmu i samostatně
  • odpovědnost při výkonu agendy a vysokou pečlivost
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • iniciativní a systematický přístup
  • ochotu učit se novým věcem
  • odolnost v zátěžových situacích

Výhodou:

  • orientace v oblasti ICT a kybernetické bezpečnosti
  • znalost fungování státní správy
  • praxe na administrativní pozici
  • znalost dalších kancelářských programů
  • znalost dalšího světového jazyka
  • zkušenosti s prací na komplexních a dlouhodobých projektech

Co nabízíme?

  • práci v dynamickém a přátelském kolektivu
  • možnost spolupráce na zajímavých a často jedinečných projektech v oblasti kybernetické bezpečnosti
  • možnost průběžného profesního a jazykového vzdělávání v pracovní době, včetně účasti na konferencích a kurzech
  • pružná pracovní doba, home office, sick days
  • FKSP
  • příspěvek na obědy
  • stabilní zázemí prestižní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (10. platová třída – v závislosti na délce praxe, včetně zvláštního příplatku za zvýšenou neuropsychickou zátěž, minimálně 28390 až 39370 Kč; po úspěšném zapracování navýšení o osobní příplatek v rozmezí 3 000 až 4 000 Kč s dalším růstem dle získaných zkušeností)
  • a spoustu dalších benefitů.

Nezbytným předpokladem k výkonu pracovní pozice je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů, a následné získání osvědčení fyzické osoby na stupeň utajení Tajné; bezpečnostní řízení bude zahájeno společně s nástupem do zaměstnání.

Místo výkonu práce:    Brno
Termín nástupu:           červenec 2024 nebo dle dohody

Doba trvání pracovního poměru: 1 rok na dobu určitou; prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou je možné za předpokladu získání osvědčení fyzické osoby pro stupeň utajení Tajné.

Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.cz

« Zpět