Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Oddělení projektová kancelář

Jste zkušení v plánování a řízení velkých akcí? Máte cit pro detail, skvělé organizační schopnosti a rádi se pohybujete v dynamickém prostředí? Hledáme spolehlivého a organizovaného kolegu na pozici Event managera, jehož úkolem bude zajištění a koordinace každoročních akcí, typicky konferencí v oblasti kybernetické bezpečnosti. Na této pozici budete zodpovědní za vše od zajištění prostoru konání akce až po výběr řečníků, zajištění programu a organizaci společenských událostí – samozřejmě s vydatnou pomocí k tomu svěřenému týmu.

O nás: „Naše oddělení se specializuje na efektivní řízení širokého portfolia projektů Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) po celou dobu jejich životního cyklu. Poskytujeme také řadu dalších služeb. Prací na této pozici přispějete k naplňování poslání organizace skrze organizaci vysoce prestižních konferencí se značným dopadem. Event Manager je klíčovým členem týmu, zajišťujícím hladký průběh akce. Připravuje program, řeší logistiku, dohlíží na všechny detaily od bezpečnosti až po občerstvení, zajišťuje vyhodnocení akce, poučení se do budoucna, stejně jako komunikaci s managementem. Tím umožňuje odborníkům a partnerům naplno využít potenciál našich klíčových akcí,” vysvětluje vedoucí oddělení.

Co vás čeká?

  • Komplexní organizační činnost: Plánování a zajištění všech klíčových aspektů konference, od prostor a techniky přes odborný program až po catering a ubytování účastníků.
  • Řízení týmu, použití technik a dovedností projektového řízení: naplánování akce, sestavení týmu, jeho motivování a péče o něj, komunikace, úkolování a delegace, řízení a kontrola, vyhodnocení akce, poučení se do budoucna, komunikace s managementem, reporting.
  • Řízení programu a výběr řečníků: Budete koordinovat obsahový program a spolupracovat s experty na výběru řečníků.
  • Logistika a technická podpora: Zodpovědnost za organizaci dopravy a technickou podporu účastníků a řečníků.
  • Finanční management: Správa rozpočtu akce, kontrola výdajů a pravidelný reporting.
  • Společenské akce: Organizace social eventů a večírků jako součásti akce.
  • A mnoho dalšího

Co od vás očekáváme (zejména)?

  • Organizační schopnosti: Jste schopni plánovat a koordinovat všechny aspekty akce, od přípravy po realizaci? Umíte řídit čas a efektivně delegovat úkoly?
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti: Dokážete efektivně komunikovat a vyjednávat podmínky se stakeholdery?
  • Řízení s využitím postupů projektového řízení: Praxe s řízením, zkušenost s metodikami projektového řízení a schopnost udržet projekt v souladu s harmonogramem i rozpočtem.
  • Odolnost vůči stresu a schopnost řešení problémů: Rychlá adaptace a klidné rozhodování v krizových situacích.
  • Pozornost k detailům a time management: Precizní kontrola detailů a efektivní rozvrhování a řízení času.
  • Jazyková kompetence: Schopnost plynulé komunikace v angličtině na vysoké úrovni.

Klíčové kvalifikační předpoklady:

  • Praxe v oblasti event managementu a projektového řízení.
  • Výborné komunikační schopnosti, organizační talent, zodpovědný přístup.
  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (B2 a výše).
  • Schopnost efektivní práce s nástroji Microsoft Office, event management nástroje výhodou.
  • Řidičský průkaz (B) a flexibilita pro pracovní cesty.

Nabízíme:

  • Velice zajímavou práci v prestižní organizaci se značným renomé doma i v zahraničí. Možnost spolupráce na zajímavých projektech v oblasti kybernetické bezpečnosti.
  • Práci v příjemném prostředí a kolektivu. Možnost zapojení do řady oblíbených mimopracovních, rozvojových a vzdělávacích aktivit.
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku.
  • Stravenkový paušál.
  • Firemní notebook a mobilní telefon.
  • Odborná školení a kurzy.
  • Pravidelné jazykové kurzy přímo na pracovišti.
  • FKSP.
  • Možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy.
  • Možnost osobního rozvoje a vzdělávání se v atraktivní a žádané problematice. Včetně prestižních kurzů (PRINCE2® ad.).
  • Zázemí stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017, v platném znění (platová třída 13).
  • a spoustu dalších benefitů.

Osvědčení pro stupeň utajení: T (podrobnosti zjistíte od personálního oddělení)

Místo výkonu práce: Brno (pracoviště bude upřesněno)
Termín nástupu:        prosinec 2024, možné i později – např. k 1. 1. 2025
 

Nesplňujete některý  z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz

« Zpět