Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Sekci personalistiky, práva a provozu

Strategické řízení lidských zdrojů klade důraz na hledání nových zaměstnanců, jejich postoje a chování, zaměřuje se na jejich stabilizaci, vzdělávání a rozvoj. Chceme být preferovaným zaměstnavatelem, který poskytuje lepší příležitosti a podmínky zaměstnání než jiný zaměstnavatel. Je pro Vás důležitá prestiž zaměstnání a pověst zaměstnavatele? Chcete se podílet na řízení oblastí lidských zdrojů? Oceníte profesionalitu týmu a možnost pracovat v kolektivu mezinárodně uznávaných odborníků?  Pak si rozhodně přečtěte naši nabídku.

Pracovní náplň pozice:

  • řízení, koordinace a zabezpečování chodu oddělení personálních věcí a vzdělávání,
  • metodické usměrňování a koordinace personálních procesů,
    • plánování, získávání a výběr zaměstnanců,
    • adaptace, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců,
    • hodnocení zaměstnanců, řízení kariéry
    • odměňování, FKSP,
    • péče o zaměstnance,
  • plánování organizační struktury, organizačních změn,
  • systemizace pracovních míst, vytváření pracovních míst a kompetenčních modelů,
  • tvorba interních normativních aktů a metodik,
  • hospodaření s finančními prostředky na platy a vzdělání zaměstnanců, dle rozpočtu schváleného Ministerstvem financí,
  • personální marketing a koordinace aktivit k vyhledávání, získávání a stabilizaci zaměstnanců,
  • spolupráce při realizaci vybraných aktivit navázaných na strategii komunikace,
  • podpora řízení talentů,
  • podpora vedoucích zaměstnanců v personální práci,
  • navrhování aktivit v péči o zaměstnance.

Co požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském či magisterském studijním programu,
  • praxi v pracovněprávní oblasti alespoň 2 roky,
  • výbornou znalost zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění a dalších souvisejících právních předpisech,
  • výbornou znalost problematiky odměňování zaměstnanců ve veřejné správě,
  • znalost fungování veřejné správy, povědomí o pravidlech čerpání finančních prostředků ze státního rozpočtu,
  • znalost personálních procesů,
  • velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem,
  • uživatelskou znalost práce s PC,
  • velmi dobrou znalost MS Office,
  • praxi na vedoucí pozici,
  • velmi dobré organizační a řídící schopnosti,
  • asertivitu, empatii,
  • výborné komunikační dovednosti a příjemné vystupování,
  • odolnost v zátěžových situacích,
  • ochotu učit se novým věcem.

Výhodou:

  • praxe ve veřejné správě,
  • zkušenost s odměňováním zaměstnanců v rámci projektů národních/EU,
  • znalost IS OK Base.

Nabízíme:

  • získání přehledu v lukrativním oboru kybernetické a informační bezpečnosti,
  • kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované státní instituce, s možností seberealizace,
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu, odborná školení a kurzy,
  • pružnou pracovní dobu, možnost částečně pracovat na home office,
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
  • firemní notebook a mobilní telefon,
  • jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • FKSP (příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě náleží k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení),
  • a spoustu dalších benefitů.
  • Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení Důvěrné.
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu:        ihned nebo dle vzájemné dohody
 

Nesplňujete některý  z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz

« Zpět