Pracovní pozice spadá pod Sekci personalistiky, práva a provozu
Strategické řízení lidských zdrojů klade důraz na hledání nových zaměstnanců, jejich postoje a chování, zaměřuje se na jejich stabilizaci, vzdělávání a rozvoj. Chceme být preferovaným zaměstnavatelem, který poskytuje lepší příležitosti a podmínky zaměstnání než jiný zaměstnavatel. Je pro Vás důležitá prestiž zaměstnání a pověst zaměstnavatele? Chcete se podílet na řízení oblastí lidských zdrojů? Oceníte profesionalitu týmu a možnost pracovat v kolektivu mezinárodně uznávaných odborníků? Pak si rozhodně přečtěte naši nabídku.
Pracovní náplň pozice:
- řízení, koordinace a zabezpečování chodu oddělení personálních věcí a vzdělávání,
- metodické usměrňování a koordinace personálních procesů,
- plánování, získávání a výběr zaměstnanců,
- adaptace, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců,
- hodnocení zaměstnanců, řízení kariéry
- odměňování, FKSP,
- péče o zaměstnance,
- plánování organizační struktury, organizačních změn,
- systemizace pracovních míst, vytváření pracovních míst a kompetenčních modelů,
- tvorba interních normativních aktů a metodik,
- hospodaření s finančními prostředky na platy a vzdělání zaměstnanců, dle rozpočtu schváleného Ministerstvem financí,
- personální marketing a koordinace aktivit k vyhledávání, získávání a stabilizaci zaměstnanců,
- spolupráce při realizaci vybraných aktivit navázaných na strategii komunikace,
- podpora řízení talentů,
- podpora vedoucích zaměstnanců v personální práci,
- navrhování aktivit v péči o zaměstnance.
Co požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském či magisterském studijním programu,
- praxi v pracovněprávní oblasti alespoň 2 roky,
- výbornou znalost zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění a dalších souvisejících právních předpisech,
- výbornou znalost problematiky odměňování zaměstnanců ve veřejné správě,
- znalost fungování veřejné správy, povědomí o pravidlech čerpání finančních prostředků ze státního rozpočtu,
- znalost personálních procesů,
- velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem,
- uživatelskou znalost práce s PC,
- velmi dobrou znalost MS Office,
- praxi na vedoucí pozici,
- velmi dobré organizační a řídící schopnosti,
- asertivitu, empatii,
- výborné komunikační dovednosti a příjemné vystupování,
- odolnost v zátěžových situacích,
- ochotu učit se novým věcem.
Výhodou:
- praxe ve veřejné správě,
- zkušenost s odměňováním zaměstnanců v rámci projektů národních/EU,
- znalost IS OK Base.
Nabízíme:
- získání přehledu v lukrativním oboru kybernetické a informační bezpečnosti,
- kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované státní instituce, s možností seberealizace,
- možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu, odborná školení a kurzy,
- pružnou pracovní dobu, možnost částečně pracovat na home office,
- 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
- firemní notebook a mobilní telefon,
- jazykové kurzy přímo na pracovišti,
- FKSP (příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří),
- možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
- pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě náleží k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení),
- a spoustu dalších benefitů.
- Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení Důvěrné.
Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz