Pracovní pozice spadá pod Odbor centrální analytiky
Odbor centrální analytiky poskytuje analytickou a informační podporu řadě klíčovým organizačním celkům NÚKIB a vytváří analytické materiály pro rozhodující činitele a organizace v české státní správě i partnery v zahraničí. Náplní Vaší práce bude zejména administrativní podpora chodu oddělení, v rámci které budete mít příležitost získat unikátní vhled do fungování analytického pracoviště.
Náplň práce:
Administrativní podpora agendy Odboru centrální analytiky/samostatného oddělení vědy, výzkumu a inovací, včetně:
- administrativní podpory zajišťování chodu pracoviště (správa pošty, práce s docházkovým systémem)
- administrativní podpory evropských projektů (zadávání objednávek, vkládání smluv a finančních kontrol, komunikace s projektovým manažerem)
- organizační podpory při pořádání konferencí, workshopů a dalších akcí (i v Praze)
- komplexní organizace a zabezpečení jednání odboru v prostorech Úřadu
- komunikace s tuzemskými i zahraničními partnery a subjekty
- práce se spisovou službou a dokumenty (listinnými i elektronickými)
- asistence řediteli Odboru
- administrativní podpory jednotlivých oddělení v rámci odboru
Požadujeme:
- min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- uživatelskou znalost práce s PC a pokročilou znalost MS Office
- výbornou znalost českého jazyka a kvalitní písemný projev s důrazem na správný pravopis a zásady úřední korespondence
- aktivní znalost anglického jazyka – min. úroveň B2
- výborné komunikační dovednosti a reprezentativní a příjemné vystupování
- velmi dobré organizační schopnosti
- schopnost práce v týmu i samostatně
- odpovědnost při výkonu agendy a pečlivost
- iniciativní a systematický přístup
- odolnost v zátěžových situacích
- ochotu učit se novým věcem
Výhodou:
- orientace v oblasti ICT a kybernetické bezpečnosti
- orientace ve fungování státní správy
- praxe na administrativní pozici
- znalost dalších kancelářských programů
- zkušenosti s prací na komplexních a dlouhodobých projektech
- Zkušenost s organizací/administrací konferencí a workshopů
- základní znalost správního řádu
Co nabízíme:
- získání přehledu v lukrativním oboru kybernetické a informační bezpečnosti,
- kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované státní instituce, s možností seberealizace,
- možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu, odborná školení a kurzy,
- pružnou pracovní dobu, možnost částečně pracovat na home office,
- 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
- firemní notebook a mobilní telefon,
- jazykové kurzy přímo na pracovišti,
- FKSP (příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří),
- možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
- pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (10. tř.) (nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě náleží k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení),
- a spoustu dalších benefitů.
Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění a získání osvědčení fyzické osoby pro stupeň utajení Tajné.
Do životopisů uvádějte svoje státní občanství.