Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Odbor centrální analytiky

Odbor centrální analytiky poskytuje analytickou a informační podporu řadě klíčovým organizačním celkům NÚKIB a vytváří analytické materiály pro rozhodující činitele a organizace v české státní správě i partnery v zahraničí. Náplní Vaší práce bude zejména administrativní podpora chodu oddělení, v rámci které budete mít příležitost získat unikátní vhled do fungování analytického pracoviště.

Náplň práce:

Administrativní podpora agendy Odboru centrální analytiky/samostatného oddělení vědy, výzkumu a inovací, včetně:

  • administrativní podpory zajišťování chodu pracoviště (správa pošty, práce s docházkovým systémem)
  • administrativní podpory evropských projektů (zadávání objednávek, vkládání smluv a finančních kontrol, komunikace s projektovým manažerem)
  • organizační podpory při pořádání konferencí, workshopů a dalších akcí (i v Praze)
  • komplexní organizace a zabezpečení jednání odboru v prostorech Úřadu
  • komunikace s tuzemskými i zahraničními partnery a subjekty
  • práce se spisovou službou a dokumenty (listinnými i elektronickými)
  • asistence řediteli Odboru
  • administrativní podpory jednotlivých oddělení v rámci odboru

Požadujeme:

  • min. ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • uživatelskou znalost práce s PC a pokročilou znalost MS Office
  • výbornou znalost českého jazyka a kvalitní písemný projev s důrazem na správný pravopis a zásady úřední korespondence
  • aktivní znalost anglického jazyka – min. úroveň B2
  • výborné komunikační dovednosti a reprezentativní a příjemné vystupování
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • schopnost práce v týmu i samostatně
  • odpovědnost při výkonu agendy a pečlivost
  • iniciativní a systematický přístup
  • odolnost v zátěžových situacích
  • ochotu učit se novým věcem

Výhodou:

  • orientace v oblasti ICT a kybernetické bezpečnosti
  • orientace ve fungování státní správy
  • praxe na administrativní pozici
  • znalost dalších kancelářských programů
  • zkušenosti s prací na komplexních a dlouhodobých projektech
  • Zkušenost s organizací/administrací konferencí a workshopů
  • základní znalost správního řádu

Co nabízíme:

  • získání přehledu v lukrativním oboru kybernetické a informační bezpečnosti,
  • kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované státní instituce, s možností seberealizace,
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu, odborná školení a kurzy,
  • pružnou pracovní dobu, možnost částečně pracovat na home office,
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
  • firemní notebook a mobilní telefon,
  • jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • FKSP (příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (10. tř.) (nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě náleží k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení),
  • a spoustu dalších benefitů.

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění a získání osvědčení fyzické osoby pro stupeň utajení Tajné.

Pracoviště: Brno
Termín nástupu: srpen 2025 / dohodou

 

Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz

Do životopisů uvádějte svoje státní občanství.

« Zpět