Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Sekci personalistiky, práva a provozu

Je pro Vás důležitá prestiž zaměstnání a pověst zaměstnavatele? Oceníte profesionalitu týmu a možnost pracovat v kolektivu mezinárodně uznávaných odborníků? Pak si rozhodně přečtěte naši nabídku.

Pracovní náplň pozice:

  • Koordinuje a zabezpečuje chod sekretariátu náměstkyně ředitele Úřadu a administrativní práce sekce.
  • Zajišťuje vybrané činnosti v systému spisové služby GINIS a docházkovém systému OKbase.
  • Provádí korekturu textů a formální náležitosti korespondence.
  • Zabezpečuje přípravu podkladů pro jednání náměstkyně sekce a koordinuje komunikaci s organizačními celky Úřadu.
  • Vede elektronickou evidenci stanovených úkolů a provádí kontrolu dodržování stanovených termínů k jejich plnění.
  • Organizuje porady, jednání, návštěvy na úřadové, sekční i individuální úrovni a zpracovává zápisy z jednání.
  • Podílí se na agendě vydávání interních normativních aktů a dalších dokumentů.
  • Zpracovává analytické a rozborové materiály, vede statistiky a přehledy.
  • Spolupracuje při zajišťování agendy spojené se společenskou odpovědností.
  • Zabezpečuje administrace nákupu - pořízení vybraného majetku, výběrové řízení, evidenci.

Co požadujeme:

  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • reprezentativní vystupování, kultivovaný projev,
  • nekonfliktní jednání, schopnost týmové spolupráce k respektu a vzájemné spolupráci,
  • bezúhonnost a diskrétnost,
  • komunikativní úroveň anglického jazyka slovní i písemnou formou,
  • časovou flexibilitu,
  • výbornou uživatelskou znalost Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Microsoft Teams),
  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
  • získání bezpečnostní prověrky do stupně utajení „Důvěrné“. Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb. 

Co nabízíme:

  • získání přehledu v lukrativním oboru kybernetické a informační bezpečnosti,
  • kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované státní instituce, s možností seberealizace,
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu, odborná školení a kurzy,
  • pružnou pracovní dobu, možnost částečně pracovat na home office,
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
  • firemní notebook a mobilní telefon,
  • jazykové kurzy přímo na pracovišti,
  • FKSP (příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří),
  • možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě náleží k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení),
  • a spoustu dalších benefitů.
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu:        ihned nebo dle vzájemné dohody
 

Nesplňujete některý  z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz

« Zpět