Pracovní pozice spadá pod Odbor regulace
Na odbor regulace hledáme posilu, která bude zajišťovat administrativní podporu našeho týmu a zároveň se stane spojkou mezi povinnými subjekty a odbornými kolegy.
Koho hledáme? Hledáme dynamickou, organizovanou a kreativní osobnost která se nebojí výzev a má smysl pro humor. Pokud jsi multitaskingový ninja, který zvládne koordinovat a administrativně podporovat náš tým, jsi náš člověk!
Co budeš dělat?
- Koordinace a podpora týmu: Budeš pravou rukou našeho týmu, pomáhat s organizací schůzek, přípravou dokumentů, administrováním projektů, správou interních systémů a dalšími administrativními úkoly. Nemine tě práce se spisovou službou, docházkovým systémem či ekonomickým systémem, kde budeš zadávat objednávky a faktury.
- Komunikace a podpora povinných osob: Budeš komunikovat s kolegy a partnery. Budeš dohlížet na to, aby se dotazy od povinných subjektů dostaly na správné místo a pomáhat jim se základními úkony na Portálu NÚKIB.
- Inovace: Budeme rádi, když budeš přinášet nové nápady a zlepšovat naše procesy. Zároveň budeš mít možnost pracovat a testovat nové programy.
Co požadujeme?
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- reprezentativní vystupování, kultivovaný projev,
- nekonfliktní jednání, schopnost týmové spolupráce,
- komunikativní úroveň anglického jazyka slovní i písemnou formou,
- bezúhonnost a diskrétnost,
- získání bezpečnostní prověrky do stupně utajení „Tajné“. Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb.
- výbornou uživatelskou znalost Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Microsoft Teams),
- všechno ostatní tě rádi naučíme.
Co je výhodou mít?
- znalost fungování státní správy a práce se spisovou službou,
- praxe na administrativní pozici nebo na pozici technické podpory,
- zkušenost s tiketovacím systémem,
- zájem o oblast ICT a kybernetické bezpečnosti.
Co nabízíme?
- Skvělý tým: Pracuj s profesionály, kteří jsou nejen odborníky ve svém oboru, ale také skvělými parťáky.
- Flexibilní pracovní doba: Chápeme, že život není jen o práci.
- možnost přispívat k bezpečnému nastavování kybernetické bezpečnosti v České republice
- pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. (12. platová třída – v závislosti na délce praxe v daném oboru a se započítáním zvláštního příplatku minimálně 33 650 Kč; po zapracování, navýšení o osobní ohodnocení dle získaných zkušeností),
- Benefity: Nabízíme různé výhody, které ti zpříjemní pracovní život:
- široké možnosti dalšího profesního vzdělávání,
- firemní notebook a mobilní telefon,
- jazykové kurzy přímo na pracovišti,
- minimálně 3 dny home office v měsíci (z kolektivní smlouvy) a po zkušební době možné využít další dny home office,
- 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 "sick days" v kalendářním roce,
- a spoustu dalších zaměstnaneckých benefitů.
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: od července 2025 nebo dle dohody
Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz.
Do životopisů uvádějte svoje státní občanství.