Úvodní stránka

Logo NÚKIB

« Zpět

Pracovní pozice spadá pod Odbor regulace

Na odbor regulace hledáme posilu, která bude zajišťovat administrativní podporu našeho týmu a zároveň se stane spojkou mezi povinnými subjekty a odbornými kolegy.  

Koho hledáme? Hledáme dynamickou, organizovanou a kreativní osobnost která se nebojí výzev a má smysl pro humor. Pokud jsi multitaskingový ninja, který zvládne koordinovat a administrativně podporovat náš tým, jsi náš člověk!  

Co budeš dělat? 

  • Koordinace a podpora týmu: Budeš pravou rukou našeho týmu, pomáhat s organizací schůzek, přípravou dokumentů, administrováním projektů, správou interních systémů a dalšími administrativními úkoly. Nemine tě práce se spisovou službou, docházkovým systémem či ekonomickým systémem, kde budeš zadávat objednávky a faktury.  
  • Komunikace a podpora povinných osob: Budeš komunikovat s kolegy a partnery. Budeš dohlížet na to, aby se dotazy od povinných subjektů dostaly na správné místo a pomáhat jim se základními úkony na Portálu NÚKIB. 
  • Inovace: Budeme rádi, když budeš přinášet nové nápady a zlepšovat naše procesy. Zároveň budeš mít možnost pracovat a testovat nové programy.  

Co požadujeme? 

  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, 
  • reprezentativní vystupování, kultivovaný projev, 
  • nekonfliktní jednání, schopnost týmové spolupráce, 
  • komunikativní úroveň anglického jazyka slovní i písemnou formou, 
  • bezúhonnost a diskrétnost, 
  • získání bezpečnostní prověrky do stupně utajení „Tajné“. Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb.  
  • výbornou uživatelskou znalost Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Microsoft Teams),
  • všechno ostatní tě rádi naučíme.

Co je výhodou mít?

  • znalost fungování státní správy a práce se spisovou službou,
  • praxe na administrativní pozici nebo na pozici technické podpory,
  • zkušenost s tiketovacím systémem,
  • zájem o oblast ICT a kybernetické bezpečnosti.

Co nabízíme? 

  • Skvělý tým: Pracuj s profesionály, kteří jsou nejen odborníky ve svém oboru, ale také skvělými parťáky. 
  • Flexibilní pracovní doba: Chápeme, že život není jen o práci. 
    • možnost přispívat k bezpečnému nastavování kybernetické bezpečnosti v České republice
    • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. (12. platová třída – v závislosti na délce praxe v daném oboru a se započítáním zvláštního příplatku minimálně 33 650 Kč; po zapracování, navýšení o osobní ohodnocení dle získaných zkušeností),
  • Benefity: Nabízíme různé výhody, které ti zpříjemní pracovní život: 
  • široké možnosti dalšího profesního vzdělávání, 
  • firemní notebook a mobilní telefon, 
  • jazykové kurzy přímo na pracovišti, 
  • minimálně 3 dny home office v měsíci (z kolektivní smlouvy) a po zkušební době možné využít další dny home office, 
  • 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 "sick days" v kalendářním roce,
  • a spoustu dalších zaměstnaneckých benefitů.
Místo výkonu práce: Brno

Termín nástupu: od července 2025 nebo dle dohody

Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz

Do životopisů uvádějte svoje státní občanství.

 

« Zpět