Pracovní pozice spadá pod Oddělení vědy, výzkumu a inovací
Co bude Tvojí hlavní pracovní náplní:
- plánování a organizace akcí – odborně specializovaných – konference, workshopy, webináře, školení, networkingové eventy, setkání odborných skupin) v ČR/EU/online,
- koordinace s partnery projektu – spolupráce s konsorciálním partnerem projektu (CyberSecurityHub) a odbornými institucemi v ČR, sítí Národních koordinačních center v oblasti kyberbezpečnosti, hospodářskými komorami a dalšími svazy,
- zajištění logistiky – prostory a pronájem, catering, technické vybavení (streaming, simultánní tlumočení, online/hybridní formáty),
- komunikace s účastníky a přednášejícími, partnery a členy projektového týmu – pozvánky, registrace, příprava programů, koordinace cest, shromažďování prezentací,
- marketing a propagace akcí – příprava podkladů pro web, newsletter, sociální sítě, vizuální materiály v souladu s pravidly EU,
- zpětná vazba a evaluace – dotazníky spokojenosti, závěrečné zprávy, doporučení pro zlepšení, přinášet nápady, jak zvýšit dopad a atraktivitu našich akcí na základě průběžné evaluace, dlouhodobé plánování,
- spolupráce s projektovým manažerem finančním manažerem a administrátorem na sestavování rozpočtu akcí a evidence nákladů.
Co musíš umět/mít:
- VŠ vzdělání (minimálně bakalářské),
- praxi v organizaci odborných konferencí, seminářů či projektových akcí,
- ovládat angličtinu slovem i písmem (odpovídající úrovni min. B2),
- bezvadný ústní projev, reprezentativně vystupovat a umět komunikovat s lidmi,
- zvládat koordinovat více věcí najednou,
- nebát se propagace a PR aktivit,
- být samostatný/á, ale umět fungovat v týmu,
- dobrou znalost nástrojů MS Office.
Plusové body:
- zkušenost z organizace eventů a workshopů,
- PR aktivity (správa webu, sociální sítě),
- marketing.
Nabízíme:
- kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované instituce, s možností seberealizace,
- možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu,
- metodické vedení,
- pružnou pracovní dobu,
- po zapracování možnost občasné práce z domu,
- 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
- stravenkový paušál,
- firemní notebook a mobilní telefon,
- jazykové kurzy přímo na pracovišti,
- FKSP (příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří),
- možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
- pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb. (13. platová třída – v závislosti na délce praxe v daném oboru a se započítáním zvláštního příplatku minimálně 34 810 až 48 770 Kč; po zapracování, navýšení o osobní ohodnocení dle získaných zkušeností),
- a spoustu dalších benefitů.
Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení D.
Místo výkonu práce: Brno (Praha domluvou)
Termín nástupu: leden/2026
Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz.
Do životopisů uvádějte svoje státní občanství.

