Pracovní pozice spadá pod Odbor informačních technologií
Zajímá vás správa a konfigurace aplikací a aplikačních systémů? Láká Vás podílet se na elektronizaci procesů v organizaci či vytváření workflow? Baví Vás čas od času pomáhat uživatelům s jejich problémy? Rádi byste se podíleli na vytváření a rozvoji aplikační architektury úřadu? Přidejte se do našeho týmu!
Na čem budete pracovat?
- navrhovat, instalovat a konfigurovat stávající i nová řešení v oblasti aplikačních systémů, zejména:
- tiketovací nástroj - vytváření a optimalizace workflow, správa oprávnění, elektronizace procesů, automatizace,
- znalostní bázi (wiki) - vytváření a optimalizace procesů,
- PKI - vydávání certifikátů, vytváření a údržba šablon, správa vlastní CA, implementace certifikátů v IS a jejich distribuce mezi uživatele,
- Agendy PAM, ekonomické a spisové služby,
- zabezpečovat správu, optimalizaci a údržbu databází pro výše uvedené systémy,
- řešit elektronizaci procesů ve spravovaných systémech,
- zajišťovat pomoc a podporu uživatelům v těchto systémech,
- samostatně řešit problémy a navrhovat změny a vylepšení současné architektury,
- podílet se na zajímavých projektech, jak v rámci Úřadu (např. s týmem Odboru vládní CERT) tak i na celostátní úrovni
Co od Vás očekáváme?
- vzdělání VŠ v IT nebo SŠ s praxí min. 5 let na obdobné pozici
- všeobecný přehled v oblasti aplikačních a databázových systémů
- znalost konceptu aplikačních systémů a jejich návazností na infrastrukturu
- orientace v doménovém prostředí Microsoft
- znalost a orientaci v oblasti PKI,
- analytické a logické myšlení,
- svědomitost, důslednost a zodpovědný přístup,
- schopnost týmové spolupráce,
- anglický jazyk na technické úrovni
Výhodou:
- orientace v TCP/IP, DHCP, DNS, L2 a L3 komunikace,
- výhodou znalost systémů Linux - Redhat/centos,
- výhodou znalost administrace MS SQL,
- znalost podnikových procesů a jejich provázanost v informačních technologiích,
- znalost administrace tiketovacích systémů - velkou výhodou znalost produktů Atlassian (Jira/Confluence)
Nabízíme:
- kreativní a perspektivní práci v zázemí stabilní a respektované instituce, s možností seberealizace,
- možnost dalšího vzdělávání a osobního i profesního růstu,
- metodické vedení,
- pružnou pracovní dobu,
- 25 dní dovolené plus možnost čerpání 6 dní sick days v rámci kalendářního roku,
- stravenkový paušál,
- firemní notebook a mobilní telefon,
- jazykové kurzy přímo na pracovišti,
- FKSP (příspěvek na stravování, příspěvek na produkty spoření na stáří),
- možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy,
- zázemí stabilní státní instituce, pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění (Odměňování dle nařízení vlády č.341/2017, nad rámec nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě je k platu zvláštní příplatek a osobní ohodnocení.),
- a spoustu dalších benefitů.
Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění na stupeň utajení T.
Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: dohodou
Nesplňujete některý z požadavků, a přesto si myslíte, že byste byli na danou pozici vhodným kandidátem? Pošlete nám tedy svůj životopis spolu s motivačním dopisem a vysvětlením, proč si máme vybrat právě Vás na kariera@nukib.gov.cz